Συχνές Ερωτήσεις

Έχετε φυσικό κατάστημα;

Ναι. Το κατάστημά μας βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην οδό Σκρα 4. Δυστυχώς, δεν διαθέτουμε φυσικά καταστήματα σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας σας;

Το κατάστημά μας λειτουργεί Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 8:30πμ ως τις 15:30μμ και Σάββατο 10:00πμ με 13:30μμ.

Κάνετε παραδόσεις εντός Θεσσαλονίκης;

Όχι. Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας ή να σας την αποστείλουμε με courier.

Πότε γίνονται οι αποστολές των προϊόντων;

Αποστέλλουμε τις παραγγελίες από Δευτέρα ως Παρασκευή, ως τις 14:00μμ. Οι παραγγελίες που γίνονται μετά τις 14:00μμ αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα (Το Σάββατο δεν γίνονται αποστολές).

Αν κάνω παραγγελία online σε πόσες μέρες θα την έχω;

Εξαρτάται από το προϊόν και την ταχυμεταφορική εταιρία. Κάθε προϊόν στο κατάστημά μας, φέρει την ένδειξη της διαθεσιμότητάς του:
‘Άμεσα διαθέσιμο”, “Διαθέσιμο από 1 ως 3 ημέρες”, “Διαθέσιμο από 4 ως 10 μέρες”, “Διαθέσιμο από 10 ως 30 μέρες”. Η ένδειξη βρίσκεται ακριβώς κάτω από τον τίτλο του προϊόντος.
Ανάλογα με την διαθεσιμότητα, γίνεται και η αποστολή της παραγγελίας από εμάς. Τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα, για παράδειγμα, αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα (αν η παραγγελία σας ολοκληρωθεί μετά τις 14:00). Τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα ως 30 ημέρες, μπορεί να σταλούν ως και την 30η μέρα, από την ημέρα της παραγγελίας τους.
Οι εταιρίες courier κάνουν από 1 ως και 10 εργάσιμες για την παράδοση των παραγγελιών, ανάλογα με τον προορισμό τους. Αν βρίσκεστε στην Αθήνα, για παράδειγμα, και ολοκληρώσετε την παραγγελία σας για ένα άμεσα διαθέσιμο προϊόν ως τις 14:00, θα παραλάβετε το δέμα σας την επόμενη ή το αργότερο την μεθεπόμενη ημέρα.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;

Κατά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της παραγγελίας σας, σας αποστέλλουμε τον αριθμό παρακολούθησης της αποστολής σας. Μπορείτε να εισάγετε αυτόν τον αριθμό στην αρχική μας σελίδα, στο αντίστοιχο πεδίο “Αναζήτηση αποστολής” για να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματός σας.

Αν κάνω παραγγελία online, μπορώ να επιλέξω με ποια μεταφορική θα μου έρθει;

Μπορείτε. Η εταιρία μας συνεργάζεται με ACS και Γενική Ταχυδρομική. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να σημειώσετε στις παρατηρήσεις με ποια από τις 2 εταιρίες επιθυμείτε να σταλεί το δέμα σας.
Σε περίπτωση αγοράς εκτυπωτή ή άλλου προϊόντος μεγάλου όγκου, η αποστολή γίνεται υποχρεωτικά με μεταφορική εταιρία. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά.

Αν κάνω παραγγελία online, μπορώ να την παραλάβω από το κατάστημά σας;

Φυσικά. Επιλέξτε στον τρόπο αποστολής “παραλαβή από το κατάστημα” και θα σας ενημερώσουμε με μήνυμα για το πότε μπορείτε να την παραλάβετε από το φυσικό μας κατάστημα στη Σκρα 4, 546 22, κέντρο Θεσσαλονίκης.

Μπορώ να έρθω στο κατάστημά σας για να αγοράσω ένα προϊόν, χωρίς να έχω κάνει παραγγελία online προηγουμένως;

Μπορείτε. Κάθε προϊόν με την ένδειξη άμεσα διαθέσιμο, βρίσκεται στο κατάστημά μας και μπορείτε να το αγοράσετε αμέσως. Συνιστούμε όμως να κάνετε την online παραγγελία σας πρώτα ή να μας καλέσετε για τηλεφωνική κράτηση της παραγγελίας σας. Τα αποθέματα των προϊόντων μας αλλάζουν συνεχώς. Μπορεί, επομένως, να δείτε κάτι άμεσα διαθέσιμο στο site μας και μέχρι να έρθετε στο κατάστημα για την παραλαβή, να έχει εξαντληθεί.

Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Θα βρείτε όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.
Για αποστολές με courier, μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή (όταν παραλάβετε την παραγγελία σας από την εταιρία courier), ή να προπληρώσετε με κάρτα, paypal, ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Αν θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας, μπορείτε επίσης να την προπληρώσετε με έναν από τους παραπάνω τρόπους ή να πληρώσετε στο κατάστημα μετρητοίς ή με κάρτα.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310 279093 ή μέσω email στο [email protected]. Ανάλογα με τους λόγους της επιστροφής και το προϊόν, θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο της επιστροφής του σε εμάς, καθώς και για τις δυνατότητες που έχετε από τη στιγμή που θα μας το επιστρέψετε.