Ακύρωση – Επιστροφή παραγγελίας

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά, μέσω email ή και μέσω του site μας, αν έχει γίνει εκεί, μέχρι πριν από την αποστολή της από εμάς.

Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας αφού γίνει η αποστολή της, επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα που ορίζει η εταιρία courier/ μεταφορική εταιρία για την αποστολή και την επιστροφή του δέματος.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της PLANETink πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά κλπ.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την PLANETink. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε η PLANETink δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΤΔΑ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρία μας, τηλεφωνικά ή μέσω email.

Συγκεκριμένα:

–  Εάν παραλάβατε προϊόν διαφορετικό από αυτό που ζητήσατε ή το προϊόν που παραλάβατε είναι προβληματικό, θα σας το αντικαταστήσουμε εντελώς δωρεάν, αναλαμβάνοντας κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος.

– Σε περίπτωση που κάνατε λάθος παραγγελία ή δεν επιθυμείτε το προϊόν, μπορείτε να το αντικαταστήσετε με άλλο, αναλαμβάνοντας το κόστος μεταφοράς προς το κατάστημά μας και αποστολής του νέου προϊόντος στο χώρο σας.

– Στην περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο προϊόν στο κατάστημά μας για να γίνει αντικατάσταση, ή που δεν την επιθυμείτε, μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας (αν υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρίας μας, σας επιστρέφουμε και το κόστος των μεταφορικών, διαφορετικά ΜΟΝΟ την αξία του προϊόντος).